På GameStop+ Lagunen ble den metaforiske røde løperen rullet ut i forbindelse med midnattslansering av den nye Nintendo Switch. Massevis av Nintendo-fans av alle aldere møtte opp i håp om å være en av de første i landet som fikk konsollen.
For å underholde kundene holdt de ansatte en quiz som stilte spørsmål om diverse ting innenfor Nintendo (og GameStop) sin historie i håp om å vinne noen godsaker fra butikken. I tillegg var det servert Mozell i champagneglass og kjeks for alle som kom.

Det var helt klart at det var bare ett spill som var i tankene til de besøkende: The Legend of Zelda: Breath of the Wild. Det nye eventyrspillet fra Nintendo så ut til å ha fanget alle som var der sin oppmerksomhet. Heldigvis var det mange kopier inne, så alle fikk hver sitt når midnatt kom.
I følge de som var der var dette omtrent det største slike eventet de hadde vært på. – På Pokemon-lanseringen i fjor var det ikke i nærheten så mange besøkende, sa en av de i køen. Så langt ser det ut til at Switchen er en suksess for Nintendo, som i tidligere år har sett en god del nedgang. Forhåpentligvis holdes samme tempo i alle årene Nintendo Switch er ute.
Siste podcaster
-
Spillmagasinet: Nyhetsoppdatering, League diskusjon, og Speed Review
Nok en herlig episode med gjengen fra Spillmagasinet! I ukas utgave dikuteres det nyheter fra den siste tiden, om hvorhvidt League er et bra spill eller ikke (og om Agnar noensinne vil gå tilbake dit), samt nok en herlig utgave av speed review! I studio: Agnar, Carl-Eirik og Dina