Etrian Odyssey Nexus, startar med ein grandios opning der historia blir fortald om dei sju Yggdrasil-trea vera bygd opp av. Vidare får du sjå dei kongelege som ynskjer meir makt til seg sjølv, og dermed sender ut eventyrarar ut til ubode kontinent og land. Nexus tek opp historia ved landfellinga av eit slik kontinent. Der får du eit hint av spelets første mekanikk, tekstbasert historie. Du er ein ansiktslaus person som ledar ein guild av krigarar av forskjellege klassar. Du blir gjennom første sekvens lova båe gull og heider om du kartlegg forskjellege labyringtar for denne personen, som i god JRPG tvist visar seg å være kron prinsessa til nasjonen som eig skipet du er på.
Spelet startar, og problemane byrjar å vise seg.
Her startar spelet for fult. Du har alt gitt namn til Guilden din, og fingeren din leitar etter «Dra på eventyr» knappen. Den er uforståande utilgjengeleg, og etter ein kjapp tur til den lokale puben får du beskjed om å dra til Guild hovudkvarteret for å rekruttere nokre krigarar. I nexus har ein ikkje noko forhåndslaga karakterar, og ein må sjølv lage teamet sitt. Ein veljar klasse og kjønn på kver og ein av dei. Tilpassinga er begrensa til val av augefarge og hårfarge på eit førehandsvalt bilete av klassen. Eg må og nemne at her kjem ein av spelets DLCar inn. For ingen JRPG er komplett utan å kunne kjøpe bikinibilete av prepubertale jenter i suggestive stillingar. Når du har lage eit team med fem utvalde klassar, så kan du dra ein tur til baren igjen. Der får du ein serie med oppdrag som skal gjer Guilden din kjend blant overklassen på dette nye kontinentet. Du startar med det som må være det mest tragiske opningsoppdraget i noko spel. Du startar med å passe sauar, og sjølvsagt så forsvinn premiesauen til flokken. I ein serie med teksteventyr val, så kan du enten redde sauen utan noko drama, miste sauen heilt, eller sette i gong spelets første kamp. Det er i kampsystemet spelet visar deg det meiner alvor. Monstera er vanskelege, har tre gonger så mykje liv som deg, og er du uheldig så kan dei svake magikarane på andre rad, bli drepen med ein ferdighetsaktivering frå fienden. Nesten alle fiendar sin ferdigheiter har tillegsskade om spesielle krav blir oppfylt, som ulven sin Feral Slash, om ulven er i fremste rad, så gjer den ekstra skade på ein tilfeldig karakter i di bakarste rad. Din eigene ferdigheiter har tilsvarande når du kan velje dei.

Foto: Atlas stock-photo
Etter første level opp, så byrja for meg den verkelege kampen. Å finne menyen der eg kunne velje ferdigheitar til karakterane mine. Denne menyen er gjøymt bak namnet «Customise» og gjev ingen assosiasjon om sin funksjon som ferdigheitstree. Karakterane har tre «nivå» med ferdigheiter, der nivå 1 er altid tilgjengeleg, nivå 2 opnar når figuren blir level 20, og nivå 3 når figuren blir level 40. Når du har levert inn dei tre første rundane med «bli berømt» oppdrag, så har figurane dine blitt level 4 (ivertfall for min del), og då får du slipe til spelets hovudarena. Labyrintar. Du må ned i ein for å redde ein healer som har rota seg bort, og du finn denne healeren i andre rommet i labyrintent. Der får du eit nytt teksteventyr som kan ende med du prøvar å redde hunden hennar, eller slepar ho med deg, grinande og sutrande, tilbake til byen. På skjermen no har du ein del nye merker, som ein kvart sirkel som gradvis fyller seg opp, den har funksjonen som Random Encounter meter og fortel når du må slos mot monster. Og du har eit kompass. Her kjem hovuddelen av spelet inn, for du må sjølv teikne labyrintane inn på kartet. Der kan du ploppe ned alle moglege teikn, for forskjellege funksjonar.

Spelet sel seg sjølv for DLC, for nokre ekstra kroner.
Så etter nokre timar, kjempa meg opp til level 7, så skjedde det som ikkje bør skje i eit JRPG. Eg møtte på ein bamse, og denne bamsen var vist sendt frå ein eller anna svært sint gud, for i level 7 med alt av utstyr tilgjengeleg, så blei eg drepen, igjen og igjen av denne bamsen. Diverre for meg, så måtte bamsen døy for at eg skulle få tilgang til trappa ned til etasje to, så då byrja nokre timar med grinding. Med eit system basert på antal skritt, og tilfeldighet så tek grinding evigheter. Etter sirka 3 timar grinding var eg level 9, og prøvde igjen. Nok ein gong døde eg i løype av to rundar kamp. I desperasjonen kom eg på dei to øvste dlceane i butikken. Desse gjev ekstra material for krafting, og ekstra xp. Så eg kjøpte dei. Dei låsar opp to quest som kan gjentakats i det uendelege, og dei gjev masse pengar og XP. Spilleøydeleggande mykje. Etter kjøpet, så repeterte eg xp questet fire gonger, og BOOM! Level 34. For å oppsumere: det tok 11 timar å nå level 9, utan desse questa, med questa gjekk eg frå level 9 til 34 i løpe av 15 minutt. Eg brukte alle pengane eg fekk, til oppgradere utstyr og nye våpen, og satte kursen mot bamsefar igjen. Og til min store overasking, så var bamse omtrent like vanskeleg no og. Den einaste fordelen eg hadde var eit støre utval av ferdigheiter. Etter ein kamp som haldt på å ende i min død igjen, så klarte eg så vidt å ta den. Tanken på å fortsette ned ein etasje til for å ta bossen i labyrinten blei for mykje.

Avsluttningsvis må eg sei, eg har så lyst å like spelet, men får det ikkje til. Menyane er krunglete, viktige ting er gjøymt inn i langtrekte dialogar og filmsekvensar, og spelet kjennes treigt og tungt å spele. Alt i alt eit spel som eg ynksjer var betre en det er.
Siste podcaster
-
Spillmagasinet: En stemme er tilbake, Konsoll 2025 og kontroversielle meninger
Et medlem har returnert tilbake i studioet etter ett halvt år! Vi benytter denne anledningen til å snakke om hva vi har spilt den siste tiden, diskutere årets Konsoll-konferanse og kontroversielle meninger om en kommende spill-relatert film! I studio: Olav, Annika og Alfhild. -
Spillmagasinet: Ny konsoll, mye følelser og julestemning
Tidlig 2026 kommer Steam med en ny konsoll. Vi snakker om våre forventninger til den og hva vi kan få ut av den. Agnar er gjest i studioet så da måtte vi selvfølgelig snakke litt om Red Dead Redemtion<3 Tilslutt snakker vi om våre juleminner innenfor gaming. I studio: Dina, Kristian, Agnar -
Spillmagasinet: Livets rollespill og Fortnite
Vi kjører på med enda en sending der vi snakker om alt som faller under den helhetlige paraplyen av Dungeons & Dragons! Denne gangen oppfordrer vi vårt nyeste medlem, Alfhild - til å ta initiativ og sette seg inn det viktigste spørsmålet som egentlig preger Kristian og Olav: "Hva er egentlig rollespill!?" Se frem til flotte tanker, dypere refleksjoner, og kremen på toppen. Til sist, Fortnite Simpsons. I studio: Alfhild, Kristian og Olav -
Spillmagasinet: 2 BAKA'er i studioet
I dag er Dina og Joonas tilbake i studio! Vi tar et nostalgisk dypdykk tilbake til barndommen vår. Som to 2002-barn snakker vi om ikoniske spill som Club Penguin, Panfu og andre klassikere vi vokste opp med. I tillegg tar vi en titt på de nyeste spillnyhetene — blant annet Twitchcon drama, ryktene rundt Battlefield 6, og det uventede samarbeidet mellom Fortnite og The Simpsons! I studio: Dina og Joonas -
Spillmagasinet: Battlefield, Battlefront og Kortskalle
Battlefield 6 har komt ut, Elon Musk vil lage spill ved hjelp av AI, og vi mimrer tilbake til Battlefront 2. Tilslutt blir det en runde kortskalle der noen fikk litt lettere karakterer enn andre... I studio: Joonas, Dina og Carl -
Spillmagasinet: Oktober er stacked, Cryptoscam og speedrun %any: Agnar sint
Oktober er stacked med nye spill, streamer blir scammet og Agnar blir forbanna. I ukens episode snakker vi om nye releases, en scammet streamer, og alle taper i Speedreview. -
Spillmagasinet: O store Nintendo, Vi hater deg
Det kommer nye spill fra Nintendo. I ukens sending snakker vi om forventninger og håp rundt dette, Nintendos nye patent og hva det vil si for spillverdenen. I Studio: Dina, Joonas og Olav -
Spillmagasinet: Si hei til våre nye MEDLEMMER!
I denne episoden skal vi bli bedre kjent med våre nye medlemmer, Alfhild og Joonas. De deler sin spillhistorie, og deres favorittspill. Til slutt tester vi deres ferdigheter i kortskalle. I studio: Alfhild, Dina og Joonas. -
Spillmagasinet: Sesongstart! Minecraft-minner og Quiz
Sesongstart! I ukens episode snakker vi om sommeren som har vært, mimrer tilbake til Minecrafts tidlige dager, og kjemper hardt i en generell gaming quiz. -
Spillmagasinet: DnD Miniserie (Dragen på Kamder) EP.3
Miniserien avsluttes med denne ukens episode! Heltene våre har kjempet seg gjennom en gruppe med Goblins på vei mot vulkanen og fått med seg en liten følgesvenn på veien. Ler mer om gjengen og Kamders historie når Dakan, Jenes, Thorin og Vali går inn i vulkanen for å redde øyen Kamder. -
Spillmagasinet: DnD Miniserie (Dragen på Kamder) EP. 2
Miniserien fortsetter i denne ukens episode! Etter å ha funnet kartet gjengen lette etter, prøver de å finne ut mer om hva koblingen mellom dragen og urolighetene på øya er. Blir det et rolig eventyr videre, eller møter de på større utfordringer underveis? Hør nøye etter! -
Spillmagasinet: DnD Miniserie (Dragen på Kamder) EP. 1
I denne miniserien spiller vi Dungeons And Dragons i studio. Fire eventyrere blir strandet på øyen Kamder. Der må de kjempe for å redde øyen og dens beboere fra en stor drage. Dakan, Jenes, Thorin og Vali blir dratt inn i kaoset på Kamder og må samarbeide for å redde seg selv og øyen de befinner seg på. I Studio: Annika, Agnar, Carl-Eirik og Olav -
Spillmagasinet: Breath of the past, Økonomiske problemer og News av alle slag
I ukens episode ser vi på Gaming nyheter fra den siste tiden, har Blast To The Past på Breath Of The Wild og vurderer om Nintendo Switch virkelig er hvert pengene. I Studio: Agnar, Annika og Olav -
Spillmagasinet: Switch 2 Bonus
Veteranene Agnar og Ole samles nok en gang i studio for å snakke uhemmet om Nintendo, denne gangen om Nintendo Switch 2. Hva er bra, hva har man i vente, og hva kunne vært bedre? Svarene på disse spørsmålene får du i denne bonusepisoden. I studio: Agnar og Ole

Last ned episoden