Kommunikasjonshuset O

This content has been archived. It may no longer be relevant

Vil skape engasjement

Mandags morgen hadde vi i Studentmorgen besøk av Henrik Norem og Taral Fidjeland i anledning lanseringen av deres bedrift Kommunikasjonshuset O. Teamet består av fire mann som skal utfordre kommunikasjonsbransjen med sine dristige løsninger.

– Vi skal skape engasjement gjennom helhetlige og dristige løsninger, sier Taral.

Kommunikasjonshuset O vil benytte nye mediekanaler til å kommunisere med. De ser at markedet har stagnert, fordi kommunikasjons- og reklamebyråer ikke vil tilpasse seg markedet og utvikle seg.

Utfordrer kommunikasjonsbransjen

Tidligere har Henrik vært ansatt i et reklamebyrå, og har hver dag sett at mens medievanene til folk har endret seg, har ikke reklamebyråene klart å henge med på endringen. Han forklarer at han selv har prøvd å ta tak i noen av problemene, men at det er vanskelig å få andre om bord.

– Folk har hengt seg opp i gamle rutiner. De har ikke lyst å bruke ressurser på å utvikle seg, sier Henrik.

Det bedriften Kommunikasjonshuset O har som mål å gjøre, er å utfordre hele kommunikasjonsbransjen.

Det dere gjør er ikke godt nok lengre, og her kommer vi og skal vise hvordan det skal gjøres.

Kommunikasjonshuset O har lagt seg merke til endringene i medievanene hos folk flest.

– Folk leser ikke aviser og ser ikke på TV på samme måte lengre, sier Henrik.

Kommunikasjonshuset O vil, gjennom å oppnå en synergieffekt, skape helhetlig kommunikasjon til kunder. I tillegg skal de endre måten bedrifter beyntter sosiale medier til å reklamere. Istedet for å dytte reklamen på kundene, sier Henrik at de heller skal fokusere på å skape dialog og relasjoner.

Hør intervjuet med Kommunikasjonshuset O her:

Anbefalte artikler